Autodílna - Vyúčtování zakázek
- kontrola termínů předpokládaného ukončení zakázek
- doplnění prací provedených jednotlivými mechaniky, s využitím údajů z uložených pravidelně se opakujících položek a normo-časových operací
- doplnění použitého materiálu, náhradních dílů
- fakturace provedených prací dle normo-časů nebo dle smluvních cen (nebo jejich kombinací)
- sdělení zákazníkovi o dalších nalezených závadách a předpokládaných opravách v dalším období
- ukončení zakázky, výpočet DPH, zaokrouhlení celkové částky
- tisk vyúčtování zakázkového listu s rozpisem provedených prací a použitého materiálu
- sestavení a tisk daňového dokladu (faktura, vnitropodniková převodka), tisk stvrzenky o hotovostní platbě (příjmový doklad)
- sestavení a tisk dokladu „Emisní protokol“ z měření emisí
- lze se vrátit k libovolnému zakázkovému listu z minulých období a znovu vytisknout vyúčtování, daňový doklad, kompletní opis všech údajů zakázkového listu
- informační systém sleduje:
- termíny ukončení zakázek
- rozpracované a dokončené zakázky
- zakázky pro jednotlivé zákazníky, dle vybraných druhů oprav, dle vozidel/mechanismů
- zpětný přehled o všech provedených opravách vybraných vozidel/mechanismů, přehled o prováděných operacích dle jednotlivých mechaniků (kdo opravoval brzdy, atd.)