Docházka zaměstnanců
Modul Docházka QI je vhodný pro každou firmu, která potřebuje snadno a efektivně sledovat a vyhodnocovat docházku zaměstnanců. Počet uživatelů, kteří mohou modul využívat, je prakticky neomezený. Docházku QI je možné použít pro jednosměnný i vícesměnný provoz.
Správný docházkový systém umožňuje:
- Sledovat příchody, odchody, různé typy nepřítomnosti
- Automaticky párovat pohyb zaměstnance (např. k „odchodu k lékaři“ se po návratu zaměstnance automaticky přiřadí „příchod od lékaře“)
- Vyhodnotit odpracovaný a započtený čas do pracovní doby
- Sledovat přesčasy s možností převodu do dalších období
- Vypočítat časové i jiné příplatky
- Nastavit a upravit přístupová práva
- Poskytnout aktuální přehledy a statistiky pro zaměstnance a zaměstnavatele
- Sdílet data s navazujícími moduly nebo systémy
- Komfortně schvalovat docházku za libovolná časová období a další funce
Funkčnost, kterou uživatelé ocení
Aby byl docházkový systém dobře vnímán a používán zaměstnaci, musí pro každého z nich přinášet něco pozitivního.
Zaměstnanci
- Neustálý přehled o odpracovaných hodinách, čerpané dovolené a náhradím volnu
- Snadné pořízení záznamů
Mzdová účetní
- Rychlá kontrola záznamů a vyhodnocených dat v rámci celé organizace
- Automatický přenos vypočtených mzdových složek do mezd
- Výběr z několika tiskových přehledů docházky za dané období nebo vytvoření vlastních sestav
Personalista
- Přehledná evidence zaměstnanců a jejich přístupových práv
- Rychlé přidělení identifikačního prvku nebo jeho výměna s ohledem na bezpečnost
Manažer
- Přehledné sledování docházkových záznamů pracovníků
- Snadná editace záznamů a schvalování docházky
- Aktuální i zpětné monitorování přítomnosti zaměstnanců na pracovišti