hlavní stránka

Docházka zaměstnanců

Modul Docházka QI je vhodný pro každou firmu, která potřebuje snadno a efektivně sledovat a vyhodnocovat docházku zaměstnanců. Počet uživatelů, kteří mohou modul využívat, je prakticky neomezený. Docházku QI je možné použít pro jednosměnný i vícesměnný provoz.

Správný docházkový systém umožňuje:

  • Sledovat příchody, odchody, různé typy nepřítomnosti
  • Automaticky párovat pohyb zaměstnance (např. k „odchodu k lékaři“ se po návratu zaměstnance automaticky přiřadí „příchod od lékaře“)
  • Vyhodnotit odpracovaný a započtený čas do pracovní doby
  • Sledovat přesčasy s možností převodu do dalších období
  • Vypočítat časové i jiné příplatky
  • Nastavit a upravit přístupová práva
  • Poskytnout aktuální přehledy a statistiky pro zaměstnance a zaměstnavatele
  • Sdílet data s navazujícími moduly nebo systémy
  • Komfortně schvalovat docházku za libovolná časová období a další funce

Funkčnost, kterou uživatelé ocení

Aby byl docházkový systém dobře vnímán a používán zaměstnaci, musí pro každého z nich přinášet něco pozitivního.

Zaměstnanci

  • Neustálý přehled o odpracovaných hodinách, čerpané dovolené a náhradím volnu
  • Snadné pořízení záznamů

Mzdová účetní

  • Rychlá kontrola záznamů a vyhodnocených dat v rámci celé organizace
  • Automatický přenos vypočtených mzdových složek do mezd
  • Výběr z několika tiskových přehledů docházky za dané období nebo vytvoření vlastních sestav

Personalista

  • Přehledná evidence zaměstnanců a jejich přístupových práv
  • Rychlé přidělení identifikačního prvku nebo jeho výměna s ohledem na bezpečnost

Manažer

  • Přehledné sledování docházkových záznamů pracovníků
  • Snadná editace záznamů a schvalování docházky
  • Aktuální i zpětné monitorování přítomnosti zaměstnanců na pracovišti